Het team van uw klantencontactcentrum staat centraal bij Creanz!

Uw klantencontactcentrum maakt echt contact met de klant. De klant communiceert graag met jullie en het maakt hem niet uit wie hem te woord staat. Iedere medewerker staat namelijk open voor feedback en bedankt de klant voor het constructief meedenken. De medewerker heeft plezier in het werk en straalt dit ook uit. De klant ziet dat de medewerker door zijn collega┬┤s ondersteund wordt.

De klant krijgt bovenstaand scenario pas te zien als elke medewerker betrokken is bij het team en verantwoordelijkheid neemt voor zijn taak.
De klant voelt zich pas serieus genomen als elke medewerker dezelfde lijn trekt en even hard zijn best doet om de klant te helpen.
Uw team wordt een team dat betrokken is, verantwoordelijkheid neemt en het vertrouwen van de klant verdiend. Dat is een belofte die ik, Linda Crans, graag doe. Want een hecht team is een echt team.

De trainingen en trajecten die ik voor u verzorg, ontwerp ik uiteraard op maat. Om u een idee te geven van de mogelijkheden laat ik u hier een mogelijke opzet zien.

  1. Mijn ik: We werken aan een positief zelfbeeld van de individuele werknemer.
  2. Jij en ik: We zorgen voor een goede onderlinge communicatie.
  3. Wij en ik: De medewerkers leren hun rol in het team kennen en passen deze waar nodig aan.
  4. Wij en zij: We stellen een missie, visie en doelen, samen met het team.

Hier vindt u een overzicht van de middelen die ik inzet om uw doel te bereiken.

Waar kan iemand u 's nachts voor wakker maken?

meer informatie

Je moet betere gespreksverlagen schrijven!

meer informatie

Mirjam vindt het toch nooit goed genoeg...

meer informatie

We hebben nu een imago dat past bij wie we zijn...

meer informatie